Maandag 01 Januarie 2018

Hoe om binêre opsies bemeestering te verkoop


Deal klink dikwels te goed om waar te wees. Hulle laat jou nooit toe om 'n sent uit jou rekening te kry nie. Oproepe elke dag nou GRrrrrrr. Volgende keer dink jy beter twee keer voordat jy 'n werksposisie aanvaar. My navraag was hoe kan hierdie persoon mense kry om vir hom te werk as hulle almal op sy stelsel moet wees om duisende dollars per dag te verdien. Hallo, dankie baie vir waghond vir hierdie webwerf. Hy is 'n ou wat jou eerstehands laat sien hoe 'n gladde praatjie jou nie uit 'n paar honderd kan moeilik praat nie. Mag jy lank waghond bly. Is Fintech regtig 'n bedrogspul?


Volgende vertel hulle jou om 'n groter deposito te maak en hulle waarborg dat jy 'n paar weke later kan onttrek. Ons kon geen registrasienommer vir enige maatskappy vind nie, en ons kon ook nie 'n gebou wat aan daardie maatskappy geregistreer is, vind nie. Deal lyk dikwels te goed om waar te wees, prys is te laag, of huur is onder die mark, ens. As 'n ex-Londense polisiebeampte en sewe en dertig jaar as 'n baie suksesvolle privaatondersoeker, wat nou afgetree het, dink jy dat ek 'n bietjie sinies kan wees oor die meeste dinge en 'n skeptikus oor nie moeilike geld swendelary. Dankie dat jy skoon is en weer, ons wens jou die beste toe met watter pad jy ook al kies. Sy vertoning was onheilbaar om die minste te sê. Om al hierdie mense te help om iets te verwag, dankie man! Awesone ontbloot haar Mike Crawford. Hoe kies ek uit hierdie bedrogspul. Hoe kan dit gewaarborg word dat elkeen wat dit kopieer, eintlik weet wat hulle doen? Michal het gesê dit is alles teen kosprys!


Vir 'n stelsel om 'n ander handelaarsbedryf te kopieer, sal dit vereis dat die handelaar eintlik 'n transaksie moet plaas om hulle te slaan of presies dieselfde stakingskoers te kry. Soos die dae verby is, word ek erger omdat lewenslange skelm my altyd vra vir geld is verby dat ek hierdie vrees oortref het en ek het daar toe aan my toevertrou. Met die makkelijkste metode het ek die hand op egte bandiete gelê. Moet nooit enige bankbesonderhede spesifiseer nie. Handelsbedrog soos Titan Trade, Opsie Sterre en Kwantumkode. SAID BUDAPEST EK HET DANKIE GOD NIE INFO OP MY KAART INGEVOER NIE. Al hierdie Binêre Opsies-programme is swendelary. By registrasie is die maatskappy se naam van STERKE OPSIES makelaar.


God sien ALLE dinge en ken alles wat niks van Hom weggesteek is nie. Hierdie dinge duur ongelukkig, maar ons is by jou. Die beste manier is om af te sluit vir kredietkaartverwerkingsmaatskappye wat met die scums werk en dit sal hulle vernietig. Ons het uitgeruil en ek het onder sy spel gekom. Hulle het my gebel en ek het die man belowe. Ek sal my net 'n ryk persoon maak. Ek het hulle gesê om dit skriftelik te plaas en na my huisadres te stuur. Ek sal dan die aanbod oorweeg.


Dankie waghond vir die resensie. SIEN JOU ONLINE, KIES ASSEBLIEF MY OPROEP. Enige ander advies sal welkom wees. Byvoorbeeld, as die stelsel net volg enige willekeurige persoon wat handel dryf, en hulle plaas 'n verlore handel, dan is die seker dat die Quantum Code-motorhandelaar ook 'n verlore handel sal plaas. Dus my vraag is, met hierdie bedrogspulwebwerf, of enige ander van u kennis, kan ek dit kry? Skype is 'n Amerikaanse akteur met eintlik die ergste poging om 'n Engelse aksent te hê wat ek ooit gehoor het. Hier is die agentskap opsie modelandmedia. Hulle het geen reg om persoonlike inligting te hou nadat een van hul kliënte die handelsmaatskappy verlaat het nie. Wat gebeur wanneer hulle jou gevra het vir nakoming ID wat ek nou verstaan, is 'n vereiste? Totdat jy 'n uitvalsbasis het met hulle wat absoluut daarop aandring dat jy meer krediet inbring, en dan is daar 'n poging om jou te bedrieg en jy kry 'n kredietrekening om oor te spring.


Op hierdie stadium moet ek registrasie stop en google hierdie kwantumkode om van hulle te weet. Die polisie het in hegtenis geneem en is 'n vonnis in diens geneem omdat ek my al hierdie geld getrek het. Jy kan nie toelaat dat hulle jou basies jou geld steel nie. Kwantumkode en 'n paar ander swendelary. Selfs 1 of 2k wins per maand? ER soos hierdie een. Nou beweer hy dat hy die kwantumkode-bedrog in 20 mense sal gee wat binne 'n maand miljoene mense word. Die polisieman kan nie aanraak nie omdat die wette in Australië goed en regtig stink. Wall Street Journal bevorder hierdie pos. So hulle het ook vals bedrogspulhersienings op google geplaas.


Toe ek dit gesê het, het hy die klets gesluit. Oké, ek het die Facebook-aanbieding gekyk en na hul webwerf gekyk en nuuskierigheid het my ook na hul aanmeldbladsy geneem, en DIT plek is wat my ore toegerus het, aangesien dit 'n bedrogspul is. Hy sê presies dieselfde dinge wat Michael sê in sy video. HET DIT NIE EIND EIND ALLE MY INFO EN EK KAN 'N OPROEP FRIM GUY SAID GLENRIDGE CAPITAL. Scammer vra dikwels vir jou naam, adres, ens. Of moet ek die treffer neem en voortgaan? Hierdie voorstelling is so sleg dat ek twyfel dat daar baie hierin ingesluit sal word. Is dit dieselfde groep as outomatiese binêre. Afrika vir sy erfenis. Sulke BS en oneerlikheid.


Hy het my vertel dat 'n bestuurder my sal kontak. Busted, beeldsoektog Jason Glick. As dit nie 'n bedrogspul is nie, WAAROM, gebruik 'n akteur? En dankie kommentare vir die bevestiging van my vermoedens. Hulle werk pragtig en jy dink dan dit is die bye knieë tot rykdom. Australiese vriend was eintlik op die aangrensende kantoor! Baie dankie vir alles wat jy doen. Ook, die wit Merc wat hy van die voorskoot af gery het, het geen kenteken gehad nie.


Maak al hierdie een massiewe leuens en bewys weer vir ons dat dit nog 'n bedrogspul. Stuur vir ons al die inligting wat u ontvang het, insluitend bevestigings e-posse van Quantum Code en GToptions. Goed vir jou Hila! Engelse ou praat so, dink hierdie man is nie regtig nie en moontlik 'n Amerikaanse akteur wat Engels probeer. Is Ivory-opsie 'n bedrogspul? My vraag is hoe kry jy die sagteware sodra jy gereed is om te handel en niks weet oor binêre handel nie. Hy is glad nie oortuigend nie en is nie 'n baie goeie leuenaar nie. Buitelandse maatskappy kan eis dat dit nie regstreeks betalings van sy kliënte kan ontvang nie. Nou is ek ook oproepe van soveel plekke. Uit my bevindings is daar geen twyfel nie!


DIT ALS EK KAN SÊ. Hulle hou my steeds e-pos, alhoewel ek al 'n paar keer die ingeteken knoppie geklik het. Net na hierdie ding kyk en wat my gekry het, was die valse aksent van sy vermeende onlangse suksesverhale. Ons verwag dat hierdie stelsel virale sal wees weens die hoeveelheid navrae wat ons reeds ontvang het, en om sake erger te maak, is dit nog nie bekend gemaak nie. U sal hierdie transaksie moet opspoor en 'n geskil moet indien by u BK maatskappy. Hierdie eise is bedrieglik, aangesien transaksies slegs tussen gebruikers is. Dus, moet ek na SternOptions gaan omdat ek gehoor het hulle was 'n bedrogspul? Na 'n week wat ek op die webwerf spandeer het, het ek 'n baie pragtige vrou ontmoet, wat ook 'n liefdesverhouding wil hê. Jou resensies is die finale antwoord op my volgende skuif. Hy het ook gesê ons is meer vertrou as Amazon. Bedore deponeer Ek het op die web oor hulle gesoek en gesien wat jy almal sê. Frans en my naam is Justine Guichie.


EN EK HET OOK GOOGLE BEIDE MICHAEL EN HIERDIE EDWARD GUY. Hulle sal aanhou om jou te vertel hoe meer jy deponeer hoe meer jy sal maak, maar dit is al die kak. USD in die rekening, niks gebeur nie, behalwe om die helfte van my geld nou te verloor. Om hierdie foonoproepe te vermy, hou ek my foon in die stil modus. Is hulle albei oplichters en hoe is hulle gekoppel! Wee die wat swendelary en bedrog gebruik vir onskuldige mense. Ek is so bly dat 'n op die internet vandag opgedoen en ek is so nie GONNA INVESTER my geld hierin. Net in die nek van die tyd! Iemand roep my uit Engeland, maar ek haal nie op nie!


Watchdog hersien die mees betroubare op die internet! Via my Facebook feed het ek op 'n storie gekliek wat my na 'n ander webwerf gelei het. Sal hulle my voortgaan om my te bel. Die volgende dag het ek drie oproepe van 3 verskillende agentskappe gekry en gesê hulle is my makelaar. Nigeries en ek is legit en ek weet miljoene ander Nigeriërs is ook. Ons hoop regtig dat jy jou les Hila geleer het en ons wens u 'n beter toekoms toe, waardeur u geld kan verdien sonder om mense te vernietig en te prooi op mense wat die meeste geld nodig het! In hierdie geval het ons lesers genoeg inligting gegee om 'n rasionele besluit te neem. Nou wag ek op die onttrekking, maar ek het gesien hulle het baie klagtes. Meer Russiese of Oosterse klank in die agtergrond wat my agterdogtig gemaak het.


WOW Ek het gedink groot kan by 80 jaar oud kan ek vir my kinders 'n paar geld maak. Gelukkig het my bank dit geblokkeer. Soms vergesel 'n aanbod van goedere, soms nie. Hoop hulle brand in die hel. Die eerste deposito is gewoonlik klein en hulle wys jou hoe vinnig hulle dit kan laat groei. Wees versigtig van Titan Trading Platform en sy makelaars van slegte reputasie. Michael Crowford existe vraiment. Google laat hulle toe om bevorder te word, maar hulle sal op een of ander tyd hulle afsluit. Google Chrome, dit was die Bank van Opsies; Onder Firefox was dit CTOptions wat daarop aanspraak maak dat hulle in die Verenigde Koninkryk is, maar die chat ondersteuner wat ek my vrae gevra het, het Chinese styl Engels geskryf.


Kwantumkode, tot nou toe geen antwoord nie. Die gids in hierdie video gaan met die naam van Edward Robinson. Lees hierdie baie belangrike resensie met betrekking tot die Quantum Code SCAM voordat jy jou geld weggooi! Hoe stop ek hulle om my geld af te trek wanneer ek my rekening befonds? Maar toe hy daardie man in Engeland geskep het, het ek besef dat dit 'n bedrogspul is. Facebook, toe rol ek af en kom op die pragtige mnr Crawford. Geen kry ryk vinnige stelsel werk. Gaan voort om my e-posse te stuur? Kyk hoe ryk hulle eenvoudig is deur skape te mis, leef my. Die webwerf is duidelik 'n bedrog. Hy het vir my gesê hy het my liefgehad en was reg om iets te doen om my gelukkig te maak.


Maandag en HOOP Ek kan 'n bietjie van my belegging terugbetaal. SOM FUNNY, DIT IS VOORBEREID OM MY RUIMTE VIR 30 DAE TE MAAR MAAR DIT IS 'N BEPERKTE AANBIEDING. Fintech sowel as SternOptions. Help jouself en God sal jou help. Rapporteer aan die einde. SMS my op my selfoon, hoekom het hulle nog my selfoonnommer toe ek dit vier maande vroeër duidelik gemaak het dat ek wou en al my besonderhede uit hul lys verwyder is. As hierdie mense in my land was, sou ek hulle self persoonlik beseer. Hy het gesê hy sal epos stuur. As hierdie Quantum Code Review nie genoeg is nie, gebruik jou gesonde verstand. Quatum kode is dodggie dankie ouens met betrekking tot quatum kode. Voel vry om die kwantumkode trollies te laat weet en hulle moet terugkom.


Die legendehond wat voorgee om 'n Australiese gebruiker te wees, het so 'n valse aksent gehad, soos 'n Amerikaner wat probeer om dit op te sit. FTSE 100-indeks in die hoek, sal my nooit na die tuisblad van die Wall Street Journal-webwerf neem wat ek veronderstel was om te glo dat ek dit hier lees nie, en op enige van die vele kommentaar kan ek my nooit na 'n enkele Facebook-profiel neem nie. Die later kom nooit en jy eindig alles wat jy gedeponeer het, verloor. U word tipies aangebied om 'n persentasie betalings te ontvang. Argentinië, en om eerlik te wees as gevolg van devaluasie en dinge, om selfs 'n 50 dollar wins per dag te maak, sal my baie help. Om 1k wins per maand te maak, sal 'n baie goeie ekstra wees. Rekeningregistrasie moet nooit op 'n oop webwerf wees nie, en moet niemand net vir jou wagwoord vra nie. Dit is 'n les vir myself en vir almal wat dink dat hulle ryk word deur hierdie leuenaars wat swakkinders en slagoffers van bedrog prooi.


Presies wat ek gedink het. Getoetsde Signals vir Binêre Opsies en Forex. Dankie vir u vinnige opsomming. SternOptions, maar toe ek Fintech in Google gesit het, was dit regtig reg! Die Engelse man was nie Engels nie, ons praat nie so of nie, die enigste mense wat op hierdie manier praat, is mense wat aksent aanbring! As Crawford hierdie bedrogspul wil laat lyk, moet hy ten minste 'n egte Engelse man gevind het. Jammer, jy het 'n lekker dag. TV's, selfone, kaartjies, ander hoë waarde-items.


Australiese klink soos 'n Suid-Afrikaner wat 'n slegte aksent maak. Albei hierdie dinge lui alarmklokkies vir my. Niks is vry in die wêreld behalwe Jesus nie. Werk werklik op prys. Raai wat 'n teef deur die naam Alyssa Davis gesê het? Basies wat dit alles afkom, is dat die kwantumkode-bedrogspul 'n kopie stelsel is wat handel dryf op grond van ander voorspellings van handelaars. Iam van Namibië en probeer die kwantumkode stelsel, binne die eerste 2 dae het ek werklik wins gemaak, maar daarna verloor ek elke laaste dollar. My broer inlaw is met die Suid-Afrikaanse polisie. Dit was soos en daar, soos 'n bedrogspul. Daarbenewens is daar geen melding van hom in enige finansiële tydskrifte nie. Ons kon niks vind wat deur hom geskryf en gepos word nie.


As ek van hierdie webwerf geweet het, sou soveel tyd gespaar het. Michael stel homself bekend as 'n vermeende bekende persoon uit finansiële tydskrifte en die Forbes-webwerf. Aanvanklik het dit regtig gekyk. Waar kan ek hierdie kwantumkode stelsel rapporteer en sal ek my deposito terug kry. Dankie vir die bevestiging van my jeu-ore. Europa, geleë in Londen. DANKIE GOD VIR DIE KLEIN STEM IN MY HOOF WAT MY GOOGLE GEMAAK HET. Daar is geen ondersteuning geen terugkeer e-posse of jy kan geen liggaam bel nie.


Net klaar met die lees van byna elke kommentaar, waghond jy is 'n werklik freaking LEGEND! Dit het my hier gelei, dankie WatchDog. Jy kry net een skoot saam met my. My eerste indrukke is die grootste ding en jy het my glad nie beïndruk nie. Hulle het ernstig gedink ons ​​is so dwaas. Dit is nie eens die sogenaamde Quantum Code Software Company genoem wat hy beweer bestaan ​​met die gebouadres waar die verfilming plaasvind nie. Soos sy vlieënier, Flight Attendant en kantoorpersoneel. Ondersoek hulle ook diep. Het ek geluister en video as 'n Engelse persoon gekyk, het een fout uitgestaan ​​en het ek die Engelse persoon gemaak? Wat ook al hieruit voortkom, kan ons net hoop dat mense verstandig genoeg sal wees om hierdie eerste te ondersoek en na hul gevoel van guts te luister. U lyk asof dit onkundig en dwaas is as makers van hierdie bedrogspulprogrammatuur.


Hierdie webwerf is opgerig om onbevooroordeelde oorsig te maak van bedrogspulprogrammatuur soos kwantumkode, om nie ander lande te beledig nie, oe ale. As dit nie genoeg is om vir jou te bewys dat die kwantumkode-bedrogspul niks anders is as 'n valse stelsel wat as 'n betroubare handelsstelsel geadverteer word, is hier 'n paar dinge om jou twee keer te laat dink. Dit is duidelik dat hierdie man nie die brandstof vir daardie klein vliegtuig kon bekostig nie. BS scammer probeer altyd mense te trap en te steel met soet praat, soos om duisende miljoene in kort tyd te kry. Waarheid word vertel, dit is net 'n bietjie verskoning om jou te mislei om te dink dat dit 'n werklike vertroue stelsel is. Wat 'n fout om oog te maak! Wel, ek moes alles met die e-pos begin, en dit laat my toe. Michael aangaande homself en die Quantum Code Scam, en hoekom presies bel ons hierdie motorhandelaar 'n bedrogspul en niks meer as dit nie. Hoe kry ek hulle om op te hou om my te bel? Dit doen niks. Te laat vir my al, het 'n gevoel gehad dat die kwantumkode nog 'n bedrogspul is, maar hulle het my nog mislei.


Soos my seun, sal Trump sê, jou afgevuur. As jy 'n blik op die widget in die onderste regterkantste hoek op TheQuantumCode kyk. As hy 'n miljoenêr was, is daar geen manier waarop hy dit in sy huis sal hê nie. Hy sê hy vertrou jou met die gedeeltelike betaling. Crawford, en redakteur by die New York Times, wat natuurlik nie dieselfde persoon is nie, want die Michael wat ons duidelik vertoon word, werk nie. Quantum Code is 'n klomp van scum sakke vuil menslike afval, hoe die hel kan hulle snags slaap. HY SAL HULLE MY BUDAPEST VERKLAR? As dit so goed was soos hulle beweer, moet hulle almal vertel, en moenie dit vir hulleself hou nie. Dit is dus in u eie belang om te verseker dat u u navorsing doen en presies weet waarvoor u registreer. Quantum Code en verloor die helfte daarvan.


Sterkte, alhoewel jy dapper genoeg voel om dit te laat gaan. Hoe kan ek ophou om hul e-posse te ontvang? Wat 'n grap hierdie mense is. Lorenzo moet dit 'n Nigeriese soek bedrogspul wees? Alhoewel ek my twyfel het, was hierdie Crawford-man egties. Geagte Sathish, Het jy met 'n kredietkaart gedeponeer? Het jy dit ondersoek? Opsie Sterre na Uittrekking van Titan Handel. OMW GUYS GAAN EK NET EN GOOGLE TERRAN-KAPITAAL OMGEVRA DIT MICHAEL CRAWFORD GUY GEHOU HET.


Jy het jou foon in die kantoor vergeet, dit beteken dat jy 'n werk het, en dit beteken ook dat jy 'n salaris kry. Hoor van 'n ander makelaar dat as jy kwaad raak, kan jy epos en kla dat hulle streng en moeilik geword het op maatskappye wat probeer om mense te bedrieg, is dit waar? Dan vra ek haar hoe kan 'n voorafbetaalde kaart as 'n befondsingsbedrag aan die rekening gedeponeer word. En dit alles begin deur die ander Aussie Metode-konman, Jake Pertu. Hierdie reaksie is van toepassing op almal wat geld met Quantum Code gedeponeer het. Toe hy in Afrika aangekom het, het hy probleme gehad en ek het geld gestuur, maar dit het pas geëindig. Hier is die e-posadres van die Interpol-agent: capitaine. Tydens ons Quantum kode sagteware hersiening sal ons kyk hoe presies hierdie motorhandelaar veronderstel is om te werk, en bowenal wie die ware gesig agter die naam is. Die makelaars bel deurlopend uit verskillende lande. MICHAEL CRAWFORD is eintlik die duiwel self wat Amerikaners wys hoe moeilik dit is om hul geld te kry. Facebook bladsye van dié in die kommentaar.


Dankie weer waghond, hou dit op! DANKIE, HOU HOND. Hersien uitspraak: Kwantumkode is 'n SCAM! Doen dit met 'n internetstelsel en jy kan dit duisende kere per dag doen. Dit was ook 'n valse Britse aksent en 'n valse Aussie-een. Die opstelling is dieselfde. Nadat ek dit gelees het, waar mense afgekap is, voel ek meer verward as ooit! Om 'n Britse persoon in Australië te wees. NB: Ek het hierdie stelsel nagevors voordat ek begin het en goeie resensie hieroor gevind, en dit het nou weer 'n bedrogspul geword. NUUS in Nasionale Koerante regoor die wêreld, Michael Crawford is 'n bedrieër Bastard wat verdien om blootgestel te word!


Hoekom gebruik nie net 'n werklike rekening van sukses nie? Engelse en ek word baie opgewonde oor stereotipiese Engelse aksent in die flieks. Nie deur hulle geroep of gehinder word nie, maar beplan om 'n bedrogsaak by die bank te registreer. Quantum Code, en soortgelyke swendelary, kon ek myself nog steeds in 'n posisie bevind waar ek van kon afskrik geraak het om af te skei met geld, of 'n hele reeks nuwe probleme wat sinoniem is met kliek aas. Hulle het my gebel, maar ek weier om hulle my rekeningnommers te gee. Deal lyk dikwels te goed om waar te wees. Kontinentale Engelse Toontaal Identiteitskrisis, dooie weggee, fout groot tyd. Sal hulle in staat wees om enige onttrekking deur hul stelsel te maak. DIE FOTO'S EN DIE BESKRYWING OOR DIE INTERNET OOR HULLE IS NIE WAT NIE. Asseblief is daar enige vertroude webwerf in Europa!


Hierdie Puerto Rican klinkende bastard het my uit 'n boete in Mexiko gebel, en ek het aanbeveel en my gevra vir my kredietrekening, sonder om te stop, alhoewel ek hom vertel het dat ek net wou lê om hierdie Nigeriese soek-bedrogspul bloot te stel, en nou is hy roep en sal vir eeue roep. Winnende ambagte wat onmoontlik is selfs vir die beste miljardêrhandelaars in die wêreld. As dit goed lyk asof dit waar is, is dit altyd. Die meeste aanlyn-escrow-webwerwe is FRAUDULENT en word bedryf deur oplichters. Wonder of iemand dit kan help skoonmaak. Baie dankie, waghond. HET REGISTREER EN ONMIDDELLIK KALLED. As u 'n stelsel ervaar en onseker is of dit vertrou kan word of nie, is u welkom om ons 'n vinnige e-pos te stuur, en ons sal die stelsel vir u assesseer. Wanneer gaan ek leer as dit goed lyk, is dit nie goed nie!


Dit moes 'n valse waghond wees wat voorgee om ons te wees, maar ons sal jou graag met klagtes en dispute help. Maar ek het gedink hulle het gesê dat hulle beter verander het. My rede is toe hy in die vliegtuig gesit het, het sy kop teen die bokant van die vliegtuig vasgekeer. Daar is baie min wat regtig geld maak op Forex, ens., En jy kan nie moeilik uitvind wat hulle geskiedenis is nie, aangesien dit werklike gepubliseerde outeurs is. Na die lees van bedrogspulvoordele hier vir so lank kan ek myself herken watter diens 'n bedrogspul is en wat nie! Dit is soos Las Vegas, enigste risiko wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie besondere bedrogspul is een van die mees verregaande leuens wat ek nog ooit gesien het. Indien wel, met watter binêre opsies makelaar?


Binêre Opsies Handel onder verskillende name met almal met dieselfde voorneme om jou in te suig en dan van alles af te dwing wat hulle van jou kan kry. Dit is so nep. Terwyl ek na die video luister, het hierdie Michael-man gesê hy vra nie vir niks nie. Hy beweer ook dat hy 'n paar byname het, waarvan ons reeds een genoem het. Enige advies hoe om geld uit te kry asseblief? DIE FORBES TYDSKRIF DING. MMM, Kyk na die skelm Skype-oproepe. Nie te eniger tyd tydens die aanbieding het hulle genoem wie of wat hulle eintlik analiseer en volg nie, wat beteken dat jou raai so goed soos ons s'n is. Kwantumkode net om rond te kyk en my foon het dadelik met 'n New York area kode geroep en ek is begroet deur 'n Oos-Indiese man wat ek skaars kon verstaan ​​om 250 dollar VSA uit my te kry. Banke sal kontant vals tjeks doen en hou dan verantwoordelik vir jou wanneer die foute misluk, soms ook strafregtelike vervolging. Daardie Michael-man is Amerikaans en het niks met Nigerië te doen nie.


QuantumCode jy kry 'n paar plekke bo jou wat sweer dit is nie 'n bedrogspul nie. Dankie WatchDog vir hierdie inligting. Hy kan sê hy het reeds die goedere verskeep. Sê vir almal om soos die plaag te vermy. Selfs al die tevrede Facebookers wat daarop kommentaar gelewer het en die uitnodigende CAPITAL BOLD-lettering van sy skakel, was ek dankbaar nie versoek om TheQuantumCode te besoek nie. Dit is baie vreemd. En dit het my laat besluit om deposito te maak vandag, 28 Julie 2016. PRIVATE JET MET 'N VROUWELIKE ENKELE FANCY CARS. So wat ek gevind het was ORION CODE. Om die waarheid te sê, nadat ek die video gekyk het, het ek myself in my beursie gekry vir 'n kredietkaart, maar begin ongemaklik voel oor die hele ding.


Gevra as hy uit die roete was, want daar is baie muur straatjies daar. Skaam jou om vrou vir geld te vra. Die enigste manier waarop hulle hul geld maak, is om jou te belê om hulle geld te stuur. My geld is in afwagting weens onvoldoende fondse.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.