Woensdag 03 Januarie 2018

Hoe om te handel in opsies 360 speletjies vir xbox een weergawe


Jy sal ook nie enige van die dlc wat jy vir die X1 gekoop het, kan oordra nie. Hoe kry ek dit? Daar is geen downgrade opsie beskikbaar nie. Ook die moeite werd om te let dat ek nie 'n Xbox One het nie, so as ek iets daarmee moet doen, kan ek nie. Ander speletjieswinkels het ook hul eie opgraderings. Geeste na die X1. Xbox One Console gaan terug in November verlede jaar. Jammer maat, maar downgrading gaan nie net vir jou enige transaksies nie. Hey, ek het die Xbox One weergawe van die spel, maar ek wil afgradeer na die 360-weergawe. As jy dus van jou Xbone-kopie van Ghosts ontslae raak van die 360-weergawe, sal dit jou beste weddenskap wees as jy dit by jou plaaslike speletjieswinkel verhandel. Die ander metode was om die dubbele lisensie digitale uitgawe van Ghosts te koop. Die beste wat jy kan doen, is om na jou spelwinkel te gaan en handel in jou X1-spookskyf.


En dit was net vir 'n beperkte tyd. Xbone Ghosts het steeds 'n ordentlike handelswaarde daarvoor. Dan bring bande los los van die eerste en tweede wedstryd, terwyl dit gelyktydig 'n storie vertel, wat na my mening superieur is, selfs die eerste. Franchise eerste multiplayer opsies. Nuwe spelmeganika, insluitende die vermoë om plasmiede en wapens gelyktydig te gebruik; terugblik missies wat beskryf hoe jy die Big Daddy geword het; die vermoë om buite die luidspreker van Rapture te loop om nuwe speelareas te ontdek, en nog vele meer. RPG, want op die ou end is hierdie spel 'n shooter. Den is my gunsteling deel van hierdie speletjie. Opraping, van die liggame van ander en op sy beurt loop die risiko om self geoes te word, die Big Sister is nou die vinnigste en kragtigste ding in Rapture. Hoe verskil dit van die escort-missie wat jy nie so baie in die eerste wedstryd hou nie? Die grafika is meer verfyn as dié in die eerste wedstryd, en jy kan ook van die unieke perspektief van 'n Big Daddy speel.


Nuwe spelmeganika, insluitende die vermoë om plasmiede en wapens gelyktydig te gebruik; terugblik missies wat beskryf hoe jy die Big Daddy geword het; die vermoë om buite die luidspreke van Rapture te loop om nuwe speelareas en vele meer te ontdek. Daar is nuwe splicers, nuwe en verbeterde wapens, en meer vermoëns en plasmiede beskikbaar as ooit! Plasmiede en geen tonika bied 'n wye verskeidenheid aggressiewe en passiewe vermoëns wat opgradeer en gereël kan word vir vinnige gebruik. Verdien ervaringspunte tydens die spel om toegang te verkry tot nuwe wapens, plasmiede en tonika wat gebruik kan word om honderde verskillende kombinasies te skep. By die verslaan van standaard Big Daddys kry jy die bekende keuse om te oes of aan te neem. Wanneer dit gekombineer word met die aangename Beskermerproewe, is dit selfs beter. Die multiplayer in Bioshock 2 is goed uitgevoer en baie pret om te speel. Alle en die Team Death Match en meer. Die kontroles en gevegsmeganika in Bioshock 2 is ongetwyfeld beter as dié van sy voorganger. Die verhaal, wat ongeveer 10 jaar na die gebeure van die oorspronklike BioShock plaasvind, stem weer saam met die sondes van die verlede.


Den, vir my, was 'n meer lonende en aangename spelervaring as wat in beide Bioshock en Bioshock 2 aangebied word, en die insluiting daarvan in Bioshock 2 maak hierdie spel 'n absolute moet koop. Die wapens en vermoëns in hierdie spel is gevarieerd, verbeeldingryk, en bowenal 'n totale ontploffing om mee te speel. Die vraag is, as jy deur die afvallige en pragtige gevalle stad onder die golwe reis, op soek na antwoorde en die oplossing vir jou eie oorlewing, is jy regtig die jagter of die gejag? Plasmides uit die oorspronklike spel. Die nuwe krag in Rapture. Die storie is deurgaans soliede, maar dit is aan die einde waar dit werklik skyn. Wees gewaarsku dat die Metro-pakkie Rapture, terwyl jy nuwe vlakke en belonings aanbied, ongelooflik swak uitgevoer is en nie jou tyd of hardverdiende dollar werd is nie. Wees seker om jouself te probeer, aangesien Rapture en sy inwoners kramerig is as ooit.


Die geveg is vinnig en pret, en die wêreld van Wegraping suig jou regtig. Die storie is bruikbaar, maar nie vervelend nie. Bioshock 2 gaan egter bo en behalwe in die DLC-afdeling. Dit is gesê, die wêreld van wegraping is so interessant dat ek nooit belangstelling in die spel verloor het nie, of om voort te gaan van area tot gebied binne Rapture. Daarbenewens, as gevolg van hul rol as 'n Big Daddy, sal spelers 'n nuwe verhouding met die Klein Susters ervaar. As 2k 'n hol ervaring van 'n wedstryd in 'n skaamtelose poging teen 'n kontantgryp vrygestel het, dan is daardie sentimente op die punt. As 'n Big Daddy het jy toegang tot al die sterk punte en wapens van 'n standaard Big Daddy, insluitend die boor - en klinkpistool. Ervaar Rapture voordat dit deur die oseaan herwin word en in gevegte oor ikoniese omgewings betrokke raak in plekke soos Kashmir Restaurant en Mercury Suites, wat almal van die grond af vir multiplayer verwerk is. Vir die grootste deel, ek is nie 'n fan van DLC. EVE, wat gevind, gevang of gekoop kan word. Bioshock 2 is 'n wonderlike spelperiode.


In plaas van om te skakel tussen jou wapens en Plasmides, kan jy dubbel draai, en bied 'n baie bevredigende verskeidenheid strategiese opsies oop. BioShock 2 bevat baie nuwe spelmeganika. Van die tweede Bioshock 2 aangekondig is, het die aanhangers van die eerste wedstryd gekrap en gesê die eerste wedstryd was perfek soos dit was en daar was geen behoefte aan 'n tweede wedstryd nie. 'n sentiment waarmee ek saamstem. Innoverende voorskotte bring nuwe diepte en dimensie vir elke ontmoeting, sodat spelers opwindende kombinasies kan skep om hul spelstyl te pas. Net 'n paar hiervan is: die vermoë om gelyktydig plasmiede en wapens te gebruik; terugblik missies wat beskryf hoe jy die Big Daddy geword het; die vermoë om buite die luidspreker van Rapture te loop om nuwe speelareas te ontdek, en nog vele meer. Die vermoë om plasmiede en tonika te gebruik, gee jou 'n besliste voorsprong bo ander Big Daddies en die meeste ander bewoners van Rapture, met uitsondering van die kragtige Big Sisters. Die instelling van beide Bioshock-speletjies is hoogs uniek en kreatief. Dit is 'n mikrokosmos van alles wat die eerste wedstryd groot gemaak het, gekombineer met die spelmeganika wat die tweede wedstryd soveel pret maak om te speel. Die probleem is egter dat wanneer die opvolger uitkom, baie mense reeds besluit het om hierdie spel te haat, maak nie saak wat nie.


Trouens, die enigste ding wat meer bevredigend is, is aan die teenoorgestelde kant van die vergelyking, en die een wat die groot dier self doodmaak. Die telekinesis vermoë van die eerste wedstryd was 'n interessante idee, maar in Bioshock 2 is die potensiaal uiteindelik besef. Die spel is baie soortgelyk aan die eerste, behalwe hierdie keer speel jy as 'n vroeë model Big Daddy. Gelukkig is dit nie die geval nie. Nadat ek verlief geraak het op die eerste Bioshock, het ek net geweet dat ek meer van hulle moes vind en speel. Jy, aan die ander kant, is die heel eerste Big Daddy, eintlik die prototipe, wat vir een of ander rede heraktiveer het. Op sy hoogste vlak, kan jy splicers liggaamlik optel en hulle by hul vriende slaan en verder oopmaak wat jy in die geveg kan doen. Bioshock 2, op sigself, is 'n ongelooflike spel. Die spel bevat ook die verwagte multiplayer modes. Dit is egter die volgende stuk DLC, wat my denke beïnvloed wanneer ek sê dat Bioshock 2 beter is as die eerste.


Die Beskermerproewe sien dat jy 'n klein suster moet beskerm teen golwe van splicers. Bioshock is 'n fantastiese spel, daarom sal jy geen argument van my kry nie. Die vlakke is fantasties ontwerp, en alles is baie gedetailleerd en goed deurdink. Die grafika is baie indrukwekkend, net soos die stemwerkende en klank-effekte. Gelukkig is dit nie die geval nie. Gewoonlik is dit net 'n ekstra vlak of 'n paar nuwe vermoëns. Al die kinkels, beurte en ongelooflike toneelspel het gelei tot 'n onnodige moeilike escort-sending, en 'n oninspireerde, oorbodige baasgeveg. Uniek aan multiplayer plasmid vermoëns kan jou die rand oor jou teenstander gee, en daar is min dinge so bevredigend dat dit 'n groot paadjie mid-wedstryd word en jou vyande verwoes.


Almal, en Team Death Match en meer. Gameplay en Multiplayer In BioShock 2 spelers sal die rol van die oorspronklike Big Daddy, nie die spel van een protagonis, Jack, speel nie. Nou, as die multiplayer werklik aangepak is, en oninspireer, sou ek heeltemal saamstem. Sowat 10 jaar na die gebeure van die oorspronklike BioShock gaan die storie voort met 'n epiese, meer intense reis deur een van die mees boeiende en skrikwekkende fiktiewe wêrelde wat ooit geskep is. Die storie is nie vreeslik innoverend nie, maar basies is dit net 'n verskoning om deur Rapture te beweeg. In hierdie alleenstaande storie speel jy 'n heeltemal ander karakter in 'n heeltemal nuwe afdeling van Rapture. Met oes kry jy ADAM onmiddellik, maar kan jou pad deur die spel verander, terwyl die aanneming jou verantwoordelik maak vir Little Sisters, wat jou dan deur Rapture vergesel, maar ook hulp en waarskuwing in tye van gevaar bied. Bladsye met verwante produkte. Dit is pragtig om te sien, wonderlik geskryf en opgetree, goed opgevoed en 'n vreugde om te speel. Bioshock 2 is so 'n spel. Soos almal, het ek die eerste geliefd, en was 'n bietjie bekommerd hoe die tweede sou speel.


Die prestasies in Bioshock 2 wissel van onbereikbare storie prestasies, multiplayer vordering, en bevredigende vaardigheid gebaseer prestasies. Nie net net iets wat geoes word nie of nie, die Big Sister is die sterkste inwoner van Rapture. Gooi 'n sikloonstrik uit voor 'n oplaaiende vyand, en as hulle in die lug geskiet word, speld hulle met jou harpoenpistool teen die muur. U het die taak om die rekenaar te vind wat alles in die ondergrondse stadsrigting maak. Nuwe keuses as mnr. DLC wat ek nie hou nie. Bykomende spel funksies sluit in: nuwe plasmiede, wapens en die vermoë om hierdie twee te kombineer. Jy is soortgelyk aan die Big Daddies wat bekend is met die oorspronklike BioShock, maar ook baie anders, want jy het vrye wil en geen herinnering aan die gebeure van die afgelope tien jaar.


Om die rug bied die konsole baie dieselfde poorte as die oorspronklike Xbox One, alhoewel dit merkwaardig afwesig is, is dit 'n toegewyde Kinect-poort. Die One S kan ook vertikaal staan. Dit is genoeg om te sê, die One S speel al die bestaande Xbox One-speletjies, en 'n groeiende lys van Xbox 360-speletjies. HDR-instellings werk net met nuwer televisies, en mag dalk 'n paar proewe en foute benodig. Project Scorpio, die meer kragtige Xbox One opvolger, kom einde 2017 aan. Hou in gedagte: daardie funksies werk net op versoenbare TV's en 4K funksionaliteit werk slegs met 'n klein maar groeiende lys van verenigbare video-inhoud. Windows PC gamers op sekere titels. Xbox One S in vergelyking met sy voorganger.


Die opgedateerde kontroleerder werk ook met ander Bluetooth-toestelle. Xbox One S om my bekend te stel aan die warm gemors wat die wêreld van 4K en HDR formate is. Dit het 'n meer vaartbelynde boonste gedeelte, beter reeks en tekstuurgrepe. Xbox One S bied 'n baie aantreklike omheining, opsies vir 'n groter hardeskyf, 'n effens herontwerpte kontroleerder en 'n paar video-voordele vir eienaars van 4K-TV's. Hoe dan ook, die weglating van 'n Kinect-poort moet jou 'n idee gee van hoe die perifere by Microsoft HQ beskou word. Die opgedateerde beheerder voel goedkoper as sy voorganger. Trouens, dit bestaan ​​net as 'n bonus newe-effek van Microsoft wat verseker dat HDR-inhoud sonder 'n hakie verrig. Trouens, slegs 'n beperkte aantal speletjies sal HDR besit en geen van hulle is nog uit nie. HDR kontras op video en speletjies. Xbox Microsoft het ooit ontwerp. Augustus, saam met speletjies soos Madden 17 en Halo.


Nuwe bestuurder ontwerp: Die Xbox One kontroleerder is ook vir die S opgedateer. Die 2TB model wat ons ontvang het vir resensiepakkette in 'n staanplek. Dit is meer soos dit. Klink soos 'n slam dunk, reg? Xbox One wat 'n liggies opgedateerde beheerder en voorsiening vir 4K-skerm bekendstel. IR-ontvanger en ontvanger: Aanwesig is die IR-poort vir die beheer van die konsole met 'n afstandbeheerder, maar die Xbox One S beskik ook oor 'n geïntegreerde IR-ontvanger om ander toestelle in die kamer te beheer of aan te dryf. Xbox 360-konsoles verkoop individueel, saam met Kinect, in verskillende kleure, en toegerus met verskillende hardeskyf-vermoëns, sodat jy kan ooreenstem met jou spel platform vir jou persoonlikheid en Xbox 360-speletjies. Xbox 360-speletjies en bykomstighede, saam met Xbox LIVE-tyd en Microsoft Points wat jou in die voorste spele van speletjies en voor die kompetisie hou.


Ons is trots op die lewering van die beste keuse van Xbox 360-speletjies, saam met 'n uitgebreide reeks konsoles en bykomstighede. Neem die eerste stap na die bou van u stelsel by die Consoles-winkel voordat u u versameling van Xbox 360-speletjies bou. Accessoire kits, headsets, controllers, fiksheid bykomstighede, skins, gesigplate, batterye en koopbare netwerkpunte laat jou toe om jou konsole aan te pas vir 'n hele nuwe spelgeleentheid. Xbox 360 Spele van Amazon.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.